lauantai 5. maaliskuuta 2016

Mitä sairaalakassiin?

Siivotessani vaatekaappia löysin laukun joka mulla oli mukana synnytyksessä eli se puhuttu sairaalakassi!
Aloin siinä sitten miettimään että mitäköhän ihmettä mulla olikaan siellä pakattuna koska laukku meni just ja just kiinni.

Mitä muistan että olin pakannut mukaan;

-kamera, jonka näyttö tietty oli hajonnut kun päästiin synnärille joten kaikki kuvat sairaalaasta on otettu puhelimella joka vähäb harmittaa

-vaatteet mulle, yhdet jotka olivat päällä kun menin synnyttämään ja toiset puhtaat joilla lähdin kotia.

-omat hygieniatarvikkeet, shampoo/hoitoaine, hiusharja, hammastahna ja harja.
Nämä olisin melkeen suosiolla voinut jättää kotia, enhän mä edes päässyt sairaalassa suihkuun mikä näin jälkikäteen ihmtyttää.. ja voin kertoa että tuntui siltä että oli 50 kerrosta likaa keholla noin 4 päivän jälkeen kunnes pääsin kotia ja heti suihkuun.

-karkkia, nämäkin olisin voinut jättää kotia kun ei tullut syötyä, vähän suklaata tais mennä mutta ison levyn sijaan olisi voinut olla pieni patukka hahaha.

-trippiä, ilman näitä en varmaan olisi pärjännyt ja niitä oli mukana 3x4 pakkausta :D Siis aivan mahtavat! <3

-huulirasva oli myös aivan huippu synnytyksen jälkeen kun huulet kuivuneet.

-lehtiä luettavaksi, koskemattomat ja jäivät laukun pohjaan.

-neidille 2 vaihtovaatteet/kotiinmenovaatteet, olin päättänyt että en ala roudaamaan enempää vaatetta mukaan lapselle että saakoon viihtyä pari päivää sairaalan omissa vaatteissa.

Mies toi sitten kotiinmeno päivänä kaukalon ja ulkovaatteet neidille jotka olivat valmiina kaukalossa kotona niin miehen ei tarvinnut etsiä ympäri kämppää mitä vaatteita tarkoitin ;)

Tässä kuvassa jouduin odottamaan vielä pari viikkoa ennenkun neiti päätti syntyä, huh kuinka oon jaksanu edes kävellä noin "isona" *tirsk*

2 kommenttia:

  1. Minä olen ottanut aina jotenkin kamalat paineet sairaalakassista, aina.: D
    Jotenkin ajattelisi EHKÄ että kun on jo yksi lapsi ennestään kaikki menisi kuin vettä vain, mutta minulla ei. Jotenkin otin kamalan tressin aina kassin pakkaamisesta.


    Huippu tuo kuva !<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apuwa :D saas nähdä miten itse pakkaa ens kerralla jos/kun vielä hankkii toisen :D

      Kiitos! <3

      Poista