sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

kerro nolot hetkesi

Moni varmaan tietää ne kiusalliset hetket kun vaan haluaisi kadota maan alle jonkun sanomisen/tapahtuman jälkeen.
Olen aina sanonut että nämä asiat pitäisi kirjoittaa ylös että ovat muistissa, varsinkin jos ovat tulleet lasten suusta! Saas nähdä montako kertaa neiti ehtii elämänsä aikana vielä tokaista jotain ihanan noloa ;)

Itse olen mestari sanomaan ihan väärät sanat väärään aikaan ihmisten ilmoilla joten ei yhtään ihmetytä jos neiti perisi tämän minulta, heheh.

-Parasta tähän mennessä meillä on kun ollaan oltu kaupassa ja päästy kassalle niin neiti päätti kerran päästää oikeen kauniin ison beethoven symfonian peräröörenistä.
Mulla ei ihan oikeesti pysynyt pokka koska en ollut ikinä kuullut moista, vaan nauroin vedet silmissä ja pissat melkeen housuissa.
Parasta oli mummo meidän takana joka näytti siltä että olisi saanut sydänkohtauksen ja viereisellä kassalla nuoren pojan leuka loksahti maahan asti.

Jälkeenpäin nolotti että luulivatkohan he että se olin minä joka päästi tämän paukun.. Who knows.

-Jokin asia joka on minulle noloa ja kylmähiki valuu paniikista joka kerta on kun maksuväline ei toimi kassalla ja tuntee kuinka ihmiset vaan kyylää sua vihaisena.
(Nordealla ollut nyt isoja ongelmia joten kerran olen taas lähiaikoina saanut tuntea tämän tunteen kun ei hyväksynyt mun korttia)

-Sitten löytyy tämä klassikko, kun kaatuu ;)
Oon viimeeks pari vuotta sitten lentänyt mahalleni kaupassa kun jäin kiinni rullaantuneeseen mattoon kaupan tuulikaapissa, en varmaan oo ikinä noussut seisomaan niin nopeeta kun silloin ja naama varmaan oli tulipunainen.

Antaapa nyt kuulua sinun maukkaat nolot/kiusalliset hetkesi?
Lasten suusta tai ei :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti