perjantai 12. helmikuuta 2016

Vaate- ja kenkäongelma

Pitäisi käydä koko vaatekaappi läpi.
Tuntuu siltä että sieltä kohta pursuaa kaikki vaatteet ulos, varsinkin mun vaatteet.

Tänäänki katsoin vaatteet jotka ovat tangolla niin tuli mekko vastaan jota en ole ikinä käyttänyt! lapukin vielä kiinni.. Otin sen esiin ja ihastelin sitä hetken.. Mietin koska käytän sitä ja missä.. Noh lopputulos oli että en varmaan ikinä tule sitä käyttämään.

Mikä siinä on että pitää ostella vaatteita ja sitten niitä kaikkia ei edes tuu käytettyä?
On päällä vaan se samat ja ainoot suosikit joista tykkää.
Mulla on isompi ongelma kenkien kanssa, hamstraan niitä ja varsinkin korkokenkiä vaikka en ikinä/hyvin harvoin korkkareita käytä!
Mutta kuiteskin kaapista löytyy kenkiä vaikka muille jakaa mutta sitten käytän vaan 10% niistä.

Nytkin mulla on jalas joka päivä miehen tuomat airmaxit amerikasta.
Jos on paljon lunta, kylmä ja menossa kävelylle niin mulla on mun kunnon talvikengät.
Ja siihen se melkeen jääkin, kahta kenkiä käyttäen :D

Haikein mielin laitoin sitten fb-kirpparille myyntiin mun hieno maksimekon <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti