perjantai 12. helmikuuta 2016

Kaukkarin metsästys

Tietääkö joku sen tunteen kun jokin tavara häviää etkä löydä sitä mistään?
Mulla yleensä avaimet tai puhelin hukassa mutta hyvin nopeeta löydän ne aina.

Neidin tutit tuntuu myös häviävän kuin tuhka tuuleen...
Mun avainlukukooditkin hävisivät yhdessä vaiheessa enkä löytänyt mistään vaikka olin mielestäni käynyt kaikki kolot läpi kotona, tilasinpa uudet ja heti seuraavana päivänä löysin ne mun talvikengästä joka on ollut kokoajan vaatekaapissa!

Nyt oli telkkarin kaukkari hukassa, etsin sitä 40min ennenkun löysin.
Tarviiko sanoa että meinas jo melkeen hermot mennä?
Noh.. Löysin sen sitten keittiön laatikosta=neidin lempilaatikko.. Mä en ymmärrä kuinka ja missä vaiheessa meidän neiti on ehtinyt sen ottaa ja viedä sinne.

Nyt saa sitten katsella kiekkoa telkkarista kun sport pelaa kärppiä vastaan.
Ei kyllä olis ollu asiaa jäähallille tänään kun katsoo seisomakatsomoo, kuulema on halli loppuunmyyty!
Ottaispa jo pois noi typerät istumapaikat moottoritien puolelta niin saisivat enemmän populaa ja ääntä halliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti