keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Hermomörkö in da house

Harvinaisen tylsä ja hidas päivä ikinä! Olen vain odottanut että pääsee sänkyyn ja laittaa pää tyynyyn.

Tänään on ollut eka päivä kun on tehnyt mieli jotain hyvää, LASKIAISPULLAA!
Ajattelin moneen kertaan että alan väsäämään omat laskiaispullat mutta en sitten viitsinyt kiusata itseäni, teen sitten helmikuussa kun on laskiainen ja minulla "lupa" syödä herkkuja.

Sitten sain kauniin hermo romahduksen tänään.. Oon istunu puolipäivää netissä katsomassa omistusasuntoja.
Täällä on tullut 4kk aikana kieltämättä 5-6 paperia missä lukee talon säännöt ja ei vaan mene joillekin naapureille kaaliin.
Esim on lukenut että kokoajan ei saa vasaroida, rempata, meluta palapalapala.. No meidän ylänaapuri on porannut joooooka helv*tin päivä maanantaista lähtien 7-16.

Sallikaa mun sanoneen; mä en ikinä enää muuta kerrostaloon.
Toivottavasti löytäisimme joku kaunis päivä omakotitalon missä viihtyisimme pitkään.

Huomenna to-do-listalla on verotoimisto, vaasan kaupunki ja kämpän siivous.
Mies ja neiti lähtevät heti aamusta Ilmajoelle mumman & paapan kyydissä joten jään yksin kotia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti