tiistai 19. tammikuuta 2016

Puhelin ongelmia

Miten ihanaa kun soneran verkko ei ole tänään toiminut.
Olen ihan tosissani! Mulla on puhelin mukana kokoajan ja joka puolella ja itseäni häiritsee kuinka puhelimesta on tullut niin iso pakkomielle kaikille kuin myös itselleni.

Joten tänään olen saanut hyvällä omatunnolla laittaa puhelimen nurkkaan eikä ole tarvinnut katsoakaan sen suuntaan koska eihän siellä ole ollut mitään tärkeitä viestejä tai puheluita verkko-ongelmien takia ;)

Yksi iso ongelma jonka olen huomannut jo pitkän ajan, että mulla on ongelmia nukahtaa iltaisin.
Ja siinä syytän kokonaan puhelinta!
En saa rauhotettua itseäni kun tiedän että puhelin vieressä.. "pitää katsoa toi, pitää etsiä toi juttu ennen kun nukahdan, ainiinjoo unohdin ton pitää heti katsoa, onkohan joku lähettäny viestiä"

Noin voi jatkua koko illan ja pitkään yöhön.
Enkä tiedä mitä asialle pitäisi tehdä? Tarvitsen kelloa öisin jos vahingossa herään ja silloon yleensä katson puhelinta ja heti kun valo syttyy näyttöön niin on isoja ongelmia nukahtaa uudestaan.

Eli mun pitää varmaan ostaa ihan normaali herätyskello tähän sängyn viereen ja jättämään puhelin öisin keittiöön, en ainaskaan menetä mitään jos kokeilen.
Onko muilla sama ongelma?

Ps. en mene kohta ulos ovesta enää ennen kun ulkona on vähintään +25 astetta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti