torstai 21. tammikuuta 2016

Mama tanssii pöydillä

Aamulla meinas miehellä ja neidillä tulla kiire, mies oli laskenu aikataulun vähän väärin ;)

Yöllä valmistauduin aamuiseen vitutukseen mutta yllätyksekseni kaikki sujui hyvin mallikkaasti ja verotoimistolla ensimmäistä kertaa iloinen nainen auttamassa, eikä mikään nirppanokka joka ei ymmärrä mitä tarvitsee.
(Koputtaa puuta, vielä voi mennä persuksilleen :D)

Taisin olla vähän alle tunnin liikenteessä kun olin saanut kaikki tärkeät asiat hoidettua ja olin takaisin sisällä kotona *hallelujah moment*

Aloin kotona heti raivaamaan tavaroita enkä ymmärtänyt kuinka kämppä oli niin hemmetin likainen.
Justhan mä oon täällä siivonnu ja imuroinu.
Sillä ei oo väliä hinkkaanko joka päivä vai kerran viikossa, saman näköinen tää asunto on silti.

Tällä hetkellä olen vallannut sohvan ja yritän saada yhteyttä mieheen ja kysyä kauanko ollaan vielä poissa, jos vielä kauan niin mama lähtee kirppari kierrokselle.
Miksi en vain voi nukkua kun kerranki kämppä olisi hiljainen ja tyhjä?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti