perjantai 11. joulukuuta 2015

It's friday baby!

Musa soi, punkku avattu, suihkussa käyty, meikit naamas ja eikun baanalle.. *NOOOT*
Ei ihan mee perjantait ja asiat noin enää, hehe!

Ennen kun ei ollut viekä lasta niin asiat meni just noin, ihan joka viikonloppu oli täyttä bailaamista enkä ymmärrä miten kroppa on kestänyt sitä meininkii olla hereillä melkeen 24/7.
En edes ymmärrä mitä hauskaa siinä on ollut? Aina sama baari, samat naamat siellä hillui, sama fiilis, sama musa jne.
Pari vuotta kävin toki mukana bailaamassa mutta yleensä selvinpäin tai sitten juomassa vain yhden, mutta eihän ihmiset sitä huomannut että olin selvinpäin kun olen muutenkin niin menevää tyyppiä, paitsi tuntemattomien kanssa olen ujo ja hiljainen.

Pari viikonloppua sitten lähetin miehen ja lapsen pois mummolaan yöksi kun meillä oli pikkujoulut tyttöjen kesken, käytiin päivällä ravintolassa syömässä ja siitä sitten tänne meille.
Meillä oli ilmaisliput baariin ja yllätys, KUKAAN meistä ei jaksanut lähteä!
Me istuttiin mielummin meillä ja puhuttiin maailman menosta samalla ku maisteltiin alkoholia.
Tänä vuonna olen ollut 3 kertaa baarissa ja ne on ollut omat valmistujaiset, tyttöjenilta x2 jos muistan oikein.

On se nyt vain niin että ei mua vaan kiinnosta toi baarittelu enää sitten milläänlailla.
Ihan oikeasti istun mielummin kotona perjantai iltana telkkarin ääressä, mussutetaan Johannan kanssa maissinaksuja kilpaa ja illan päätteeksi käydään kylpemässä yhdessä ja siitä yöunille <3 ja aamulla keksitään jotain kivaa tekemistä päivälle.

Kun miettii olenko muuttunut ihmisenä sen jälkeen kun synnytin lapsen niin en oikein tiedä.
En ainaskaan paljoa, yhtä hihhuli ja menevä olen vielä ja järjestän mielelläni aikaa ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä.
(Pitäis kysyy kavereilta tää kysymys niin sais tietää, kun ei aina itse huomaa jos on muuttunut)

Tänä perjantaina me mennään kauppaan, kaupungille ja vietetään koti-iltaa, lauantaina käydään isopaapan luona ja sunnuntaina pitäisi käydä mummolassa laittamassa turvaportit rappusiin.
Joten mukavaa viikonloppua teille kaikille, peace out \./

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti